Isnin, 2 Mac 2015

Adakah ini jodoh darimu untukku tuhan?

Hari ini kehidupan kembali ceria dengan kehadiran asmawati.. aku tak thu kenapa bila mendengar suaranya untuk kali pertama aku rasa terhibur.. aku rasa happy. Tak pernah perasaan seperti ini aku rasa pada pertemuan kali pertama.. tp kali ini lain.. lain dari yg lain..

Sampaikan aku berfikir sendiri aku akan cuba mengenali gadis ini dengan lebih dekat.. dan kini aku berjaya mengenalinya.. walaupun bukan dengan sepenuhnya yp sikit2 pun jadilah.. dia memang boleh membuat hidupku jadi tenang..

Pernah sekali aku rasa marah.. sambil timbul juga rasa berputus asa bila apa yg aku plan tidak berlaku seperti yg aku inginkan.. tp malam itu dia call.. apabila dengar aje suara dia. Aku terus fikir hrbatnya gadis ni.. setra merta hati aku tenang..

Adakah ini jodoh yg ciptakan untuk tuhan?

Tiada ulasan: