Sabtu, 3 September 2011

pagi raya ke-5

pagi nie aku pegi ke kubur atok aku.... bersama ngan sanak saudara... kul 12 nanti aku akan balik gurun untuk sambung kerja aku.. hari nie budak asrama akan datang kerana esok persekolahan akan bermula semula selepas seminggu cuti berhari raya.... pasti itu yang ku tunggu selepas sebulan berpuasa tak boleh bermain bola sepak bersama pelajar asrama.. selepas ini aku dapat lakukannya lagi... seperti hari2 biasa.. tapi minggu nie aku tak boleh main kerana aku kerja siang... minggu depan boleh la... sebab minggu depan aku kerja shift malam....

oleh sebab itu, aku boleh bermain gitar bersama pelajar...aku dah lama tak bermain gitar bersama dengan mereka... dah lama aku tak dendangkan lagu kegemaran ku..... aper lagi klu tak lagu nyanyian aizad yang bertajuk sungai lui dan juga lagu dendangan apit bertajuk tak ku sangka tak ku duga..... walau aper pun.. tunggu petang nanti.....

sekarang nie aku masih di peneng dirumah mak saudara aku.... hari nie aku masuk lewat sikit kerja kerana perlu menziarahi pusara nenek aku.. yang baru sajer meninggal dunia pada minggu lepas....

Tiada ulasan: