Sabtu, 2 Oktober 2010

owh.. anis elani ker?

hahahaha... sebelum berbicara kita gelak dulu... itulah perasaanku bila dia mengatakan namanya anis elani.. sahabat ku semasa aku darjah 6.... aku tak perasaan sebab aku main fb tak pernah tgk gambar orang.. klu masuk pn tgk gambar profile jer... hehehehe

nak dumulakan cerita.. pada satu hari aku terbaca comen dari seseorang... terkezut la aku bila terbaca nama anis elani... dengar jer nama tu aku terus gelak... hahahahha... sahabat aku masa sekolah rendah upanya.... aper la citer kawan ku nie... dah besar panjang nampaknya.. hahahhaa

tinggi lampai orangnya.. cantik juga.... dah kawen ker belom ek dia sekarang.. macam2 pertanyaan bermain difikiran aku.... aper lagi, aku terus balas la comen dia.. naseb baik la dia on 5 minit selepas 2.. jadi kami pun berborak...... macam2 yang aku tanya dia dan macam2 juga dia tanya aku.... last2 aper lagi berkongsi no fon la... hehehhe....

jgn fikir bukan2 ye... she just my friend....

Tiada ulasan: