Ahad, 2 Mac 2014

Rindu serindu rindunya

Betapa aku rindukan dia.. tp aku tak boleh bagitahu siapa yg aku rndu.. supaya seseorang yang baca tidak akan thu bahawa dia yg aku rindu... tp apa pun aku tak boleh bersamanya sekarang kerana dia tak kan dapat penuhi keinginanku...

Aku ingin dia sentiasa disamping aku.. aku ingin dia ada setiap kali kemana saja aku pergi.. tapi keadaan dia membuatkan aku keseorangan... dia masih dibawah umur dan masih belajar.. dia tidak akan dapat penuhi apa yg aku inginkan...dia susah nak kuar.. dia tak da masa untuk aku... tambah plak sekarang macam2 masalah berlaku.. aku tak nak dia dapat susah kerana mwnyintai atau bersama aku...

Kerana cinta aku tak bisa melihat dia musnahkan hidup dia kerana menyintai aku... klulah dia mengerti... tp tidak akan dia mengerti

Tiada ulasan: